הרבה מעל המצופה
ברצוני להודות לכם על הטיפול המצוין בתביעה שלי .
מהפגישה הראשונה קיבלתי יחס הוגן והגון .
המלצות מקצועיות שהוכיחו את עצמן .
בכל שלב ושבל שיקפתם לי את סטטוס התביעה ומה הכיוונים .
התוצאה מבחינתי בתביעה הרבה מעל המצופה,
תודה רבה על הכל.
