הטיפול בתיק היה אישי, יעיל, מקצועי ונעים.
בדצמבר 2017 , בדרכי לאוניברסיטה רוכבת על אופנוע, פגע בי רכב – ונפצעתי ,
יצרתי קשר עם העו"ד הראשון שמנוע החיפוש של גוגל הציע, כמצופה – נקבעה פגישה, נחתם הסכם, והזמן עובר ועובר ועובר…
לאחר כשנה, ללא שינוי בתיק, קיבלתי המלצה מחבר קרוב על עו"ד עמית פוגל, למרות היותי סקפטית, נפגשתי איתו, כבר ברושם הראשוני גיליתי עו"ד חד, בקיא בחומר ורציני ועם זאת גם איש נעים.
למחרת בבוקר העברתי למשרדו את התיק, מאותו רגע, הטיפול בתיק היה אישי, יעיל, מקצועי, נעים, קיבלתי הסבר בכל שלב והייתי שותפה בקבלת ההחלטות.
בסיום התהליך, בית המשפט החליט לקבל את ערעורו ודרישותיו של עו"ד פולג עבורי.
לעמית וכל צוות המשרד,
תודה על הרגישות, התחשבות, הנגישות, הגמישות, הזמינות, והאנושיות.
